در برابر بدرفتاری‌های دیگران چگونه برخورد کنیم؟

خرید بک لینک
مدرسه ای با درجه ی والای اخلاق - پرسش مهر.....پرسش مهر.....در سال تحصیلی اخیر نیز مانند سالهای قبل پرسش مهر رئیس جمهور در روز آغازین سال تحصیلی مطرح گردید. پرسش مهر 96 در باره احترام متقابل در محیط مدرسه توسط دانش آموزان به یکدیگر بود. همانگونه که می دانیم ، آگاهی از نظرات و عقايد افراد جامعه اين امکان را فراهم می آورد که تدابیر و تصمیمات دقیق تر و جامع تری در حوزه های مختلف اتخاذ گردد و احتمال بروز برنامه ريزيهای ناصواب را تا حد چشمگیری کاهش خواهد داد. وقتی صحبت از آموزش به میان می آيد، اشکالی از آموزش رسمی در مدارس و دانشگاهها در ذهن نقش می بندد غافل از آنکه آموزش از راههای مختلفی چون گروههای مختلف اجتماعی) با توجه به سن و پايگاه اجتماعی(، کتابخانه ها، اينترنت، مطبوعات، راديو تلويزيون و به طور کلی کلیه شبکه های ارتباطاتی اعم از ملی و فراملی امکان پذير است و چه بسا راديو و تلويزون نقش پررنگ تری از نظامهای آموزش رسمی ايفا نمايند. بنابراين کلیه شبکه های ارتباطاتی نقش قابل توجهی در ايجاد و درونی نمودن يک ويژگی فرهنگی در يک جامعه خواهند داشت که در بستر آن، فرهنگ سازی و فرهنگ پذيری اتفاق خواهد افتاد همانگونه که کودک با ورود به مدرسه و قرار گرفتن در جريان روابط دوستانه بسیاری از هنجارهای اجتماعی را آموخته و آنها را درونی سازی می نمايد..: Weblog Themes By Slide Skin:. در برابر بدرفتاری‌های دیگران چگونه برخورد کنیم؟...ادامه مطلب

ما را در سایت در برابر بدرفتاری‌های دیگران چگونه برخورد کنیم؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 5:26

مدرسه ای با درجه ی والای اخلاق - در برابر بدرفتاریهای دیگران چگونه برخورد کنیم؟در برابر بدرفتاریهای دیگران چگونه برخورد کنیم؟ما در جامعهای زندگی میکنیم که افراد آن درکهای متفاوت، اخلاق گوناگون و طبعها و مزاجهای متفاوت از هم دارند، بنابراین طبیعی است که در برخوردها و روابط اجتماعی خویش با دیگران، شاهد برخوردها و رفتارهای نادرستی باشیم. در اینگونه موارد نظر اسلام، این است که در برابر بدرفتاریهای دیگران با عفو و گذشت برخورد کنیم. اساساً چگونه میتوان در جامعهای که رفتارهای متفاوت در آن مشاهده میشود، بدون صبر و روحیة گذشت، زندگی کرد؟ کدام یک از ما عیبی نداریم؟ کدام یک از ما دوست نداریم عیب و رفتار ناپسند ما مورد گذشت از سوی دیگران قرار گیرد؟ کدام یک از ما دوست نداریم خدا او را ببخشد؟ اگر چنین است، پس باید مردم را ببخشیم و در برابر بدرفتاریهای دیگران با روحیة گذشت، برخورد نمائیم. تا خدا ما را ببخشد. خداوند متعال در قرآن کریم میفرماید: «باید بخشش کنید و بدرفتاریهای دیگران را نادیده بگیرید، آیا دوست نمیدارید خداوند شما را ببخشد؟ و خداوند بخشنده و مهربان است.» حال که پاسخ سؤال به طور کلی روشن گردید و دانستیم که از نظر اسلام در وهله اوّل باید در برابر بدرفتاریهای دیگران با عفو و گذشت برخورد کنیم، شایسته است پیرامون این اصل اخلاقی و موارد کاربُرد آن نکاتی را یاد در برابر بدرفتاری‌های دیگران چگونه برخورد کنیم؟...ادامه مطلب

ما را در سایت در برابر بدرفتاری‌های دیگران چگونه برخورد کنیم؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 250 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 5:26

به وبلاگ مدرسه ای با درجه ی والای اخلاق خوش آمدید ، امیدوارم مطالب ما برای شما مفید باشد

مدرسه ای با درجه ی والای اخلاق

چگونه-باید-درمحیط-مدرسه-تحمل-و-احترام-به-افکار-دیگران-و-اخلاق-و-ادب-را-تمرین-کنیم

در برابر بدرفتاری‌های دیگران چگونه برخورد کنیم؟...

ما را در سایت در برابر بدرفتاری‌های دیگران چگونه برخورد کنیم؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 5:26

ماباید در محیط مدرسه صبر راکلید سختیو تحمل افکار دیگران قرار دهیم و میزان و سطح تحمل خودرا بالا ببریم و با افکار و اخلاق و ادب دیگران کنار بیاییم و سخت بکوشیم که رفتار های منفی همسالان بر هیچ وجه برما تاثیر نگذارد بلکه فرهنگ و سطح افکار وادب خود را ارتقا ببخشیم...و این اموزش باید درما نهادینه باشد که فرهنگ واخلاق و ادب هرکس مختص بر خود اوست وربطی به اشخاص دیگر ندارد ماباید بکوشیم که مصداق رفتارمان را دربرابر دیگران با تند روی وخشونت نباشد بلکه انان نیز مانند ما سطح فکر و ادب و اخلاق ازاد داشته باشند و بتوانند ان را ارائه دهند تا درصورت نیاز مشکلات و معایب خودرا بهبود ببخشند.... پ ن :سمیرا در برابر بدرفتاری‌های دیگران چگونه برخورد کنیم؟...ادامه مطلب

ما را در سایت در برابر بدرفتاری‌های دیگران چگونه برخورد کنیم؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 208 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 5:26

به وبلاگ مدرسه ای با درجه ی والای اخلاق خوش آمدید ، امیدوارم مطالب ما برای شما مفید باشد

مدرسه ای با درجه ی والای اخلاق

چگونه-باید-درمحیط-مدرسه-تحمل-و-احترام-به-افکار-دیگران-و-اخلاق-و-ادب-را-تمرین-کنیم

در برابر بدرفتاری‌های دیگران چگونه برخورد کنیم؟...

ما را در سایت در برابر بدرفتاری‌های دیگران چگونه برخورد کنیم؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 221 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 5:26

صفحه بندی