و این اموزش باید درما نهادینه باشد که فرهنگ واخلاق و ادب هرکس مختص بر خود اوست وربطی به اشخاص دیگر ندارد ماباید بکوشیم که مصداق رفتارمان را دربرابر دیگران با تند روی وخشونت نباشد بلکه انان نیز مانند ما سطح فکر و ادب و اخلاق ازاد داشته باشند و بتوانند ان را ارائه دهند تا درصورت نیاز مشکلات و معایب خودرا بهبود ببخشند....
پ ن :سمیرا
در برابر بدرفتاریهای دیگران چگونه برخورد کنیم؟...ما را در سایت در برابر بدرفتاریهای دیگران چگونه برخورد کنیم؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 208